8.A

20.06.2014 00:00

Ahoj,

využívám téhle možnosti, abych s vámi všemi něco probrala. Jak mi Albert říkal, chcete společně oslavit ukončení školní docházky, ale není dodnes jisté kdy a kde by se to setkání mělo odehrát. Protože už je konec června a času je málo, a taky proto, že každý nápad ve stylu "někde mimo civilizaci... u řeky..... v Ajva kempu... v lese.... mimo Soběslav...." mi připadá pro vás dost nebezpečný, rozhodla jsem se do toho vstoupit.

Je mi jasné, že si ten večer budete chtít také malinko potykat s alkoholem, ale myslete na to, že alkohol nejen nesmíte, ale hlavně ani neumíte používat a je nebezpečné napít se někde ve tmě, poblíž vody, v prostředí, které nikdo z vás dobře nezná. Sama za sebe na rovinu říkám, že Alberta na žádné takové místo nepustím a doufám, že i vy ostatní máte rodiče, kteří vás milují a budou se snažit chránit vás. Proto jsem ochotna, za určitých podmínek, půjčit vám k oslavě naši zahradu, terasu, bazének, ohniště, velký stůl, židle, kuchyni, sociální zařízení, obývák, elektriku, nádobí... prostě vám poskytnout zázemí.


Ty podmínky jsou takové:

1. Oslava se může konat buďto ve čtvrtek 26.6., po předávání vysvědčení, nebo v sobotu 28.6.2014. V pátek 27.6.2014 ne.

2. Pokud si přinesete nějaký alkohol a skutečně se rozhodnete jej pít, budete to dělat velmi opatrně, pomalu a s mírou.

3. Vaši rodiče o případném alkoholu budou předem vědět.

4. Předáte mi kompletní seznam s telefonními čísly vašich rodičů a pokud se stane, že to někdo z vás s alkoholem přestřelí tak, že nastanou potíže (zdravotní a podobně), já zatelefonuju  rodičům toho dotyčného a požádám, aby si ho hned odvezli. 

5. Uvnitř v domě se nebude kouřit. 

6. V noci po ukončení oslavy nikdo neodejde sám, všichni si zajistíte rodičovský odvoz, nebo doprovod, po dohodě můžete u nás přespat.

7. Druhý den do 10:30 hodin bude po vás všechno uklizeno.

8. Kromě vás bude v domě také dospělý člověk (buďto Albertův táta, nebo já). Nebude vám do průběhu oslavy zasahovat, nebude vás hlídat,  ale bude v domě přítomen pro případ, že by se cokoliv zvrtlo a bylo potřeba zásahu zodpovědného člověka.

9. Tato dospělá osoba nepřebírá žádnou zodpovědnost za vaše zdraví a bezúhonné chování. Svým rodičům i sami sobě za své chování zodpovídáte vy. 


Tak si to v klidu zvažte a bod po bodu proberte. Pokud by se vám ten návrh líbil a chtěli jste ještě něco doladit, můžeme o tom spolu mluvit. 

Byla bych ráda, kdybyste nejpozději do úterka 24.6.2014 dali do komentářů zprávu jak jste se rozhodli.